Imagine de ansamblu asupra brandului Decathlon

01 Oct 2016 / By

De la crearea sa in 1976, Decathlon a avut mereu un scop foarte clar

Sa faca accesibila tuturor placerea practicarii sportului

La nivel mondial, DECATHLON reuneste peste 50.000 de colaboratori, reprezentand 60 de nationalitati. DECATHLON comercializeaza peste 35.000 de produse, iar in centrele sale de inovatie isi desfasoara activitatea 600 de ingineri, alati in permanenta cautare de solutii si inovatii tehnice.

Din 1996 Decathlon isi creeaza propriile marci, in prezent in numar de 18, in spiritul pasiunii pentru sport. Prin intermediul acestora, Decathlon concepe echipamente sportive la preturi accesibile, folosind o tehnologie de varf.

Fiecare produs Marca Pasiune reprezinta o alternativa viabila la produsele deja prezente pe piata, prin tehnicitate si satisfacerea necesitatilor oricarui sportiv.

Mai mult, printr-un excelent raport intre calitate si valoare, produsele apartinand marcilor proprii Decathlon contribuie in mod concret la implinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.