Valorile noastre

Așa cum fiecare individ crede într-o serie de valori umane fundamentale după care își ghidează modul de a gândi, de a acționa și de a reacționa în raport cu ceilalți, compania Decathlon are la bază și își orientează activitatea în funcție de 4 valori esențiale. Ți-am stârnit curiozitate? Iată valorile care se regăsesc în spatele tuturor obiectivelor, deciziilor și acțiunilor noastre și motivele pentru care sunt reprezentative pentru noi. 

 

 

VITALITATE

În Decathlon, vitalitatea înseamnă, în primul rând, energie, iar energia noastră vine din pasiunea pentru sport, practicarea sportului/sporturilor favorite, curiozitatea de a descoperi practici sportive noi și dorința a promova beneficiile pe care mișcarea le are asupra corpului și minții. Echipa noastră este vitală, deoarece este plină de viață, pozitivă, entuziasmată să se implice în proiecte noi prin care să își depășească temerile și să progreseze în permanență, are curajul să ia inițiativa, să inoveze, să creeze și să aducă sportul în viața cât mai multor persoane.

 

 

RESPONSABILITATE

În primul rând, responsabilitatea înseamnă pentru noi să fim actorii propriei noastre dezvoltări, să luăm decizii și să acționăm cu grijă pentru punerea în aplicare a acestora, să facem ceea ce spunem și să spunem ceea ce facem, într-un mod transparent, să ne asumăm impactul deciziilor pe care le luăm, să ne recunoaștem greșelile atunci când este cazul și să le remediem cât mai rapid posibil.

În al doilea rând, responsabilitatea înseamnă să ne preocupăm de grija și siguranța pasionaților de sport. Din acest motiv, avem grijă să punem la dispoziția acestora doar produse care au fost atent testate în laboratoarele de concepere și în condiții reale de utilizare, cu sportivi exigenți, să le oferim constant sfaturi și sugestii de la pasionați, la pasionați, să participăm în mod consecvent la formări, pentru a fi la curent cu evoluția produselor noastre și a le propune echipamentul sportiv potrivit, deci, pe scurt, să jucăm în aceeași echipă cu ei.

În al treilea rând, responsabilitatea înseamnă să avem grijă de mediul înconjurător, care este terenul nostru de sport și de protejarea resurselor naturale ale planetei. Astfel, ne implicăm în reducerea impactului conceperii produselor noastre, producerea de produse eco din poliester și plastic reciclat sau bumbac organic, utilizarea de tehnologii inovatoare (de exemplu, tehnica Dope Dye), participarea la evenimente de ecologizare (World Cleanup Day) și dezvoltarea de proiecte care au în centru sustenabilitatea, precum proiectul Trocathlon și Produse altfel. 

 

 

GENEROZITATE

Generozitatea este, cu siguranță, una dintre valorile fundamentale ale umanității, care în Decathlon se traduce atât prin generozitate față de coechipierii noștri, cât și față de comunitatea din care facem parte. Pentru noi, a fi generoși înseamnă să avem spirit de echipă, să îi tratam pe colegii noștri ca pe niște prieteni, să avem grijă unii de alții, să fim solidari și să ne oferim ajutorul atunci când este nevoie fără a aștepta o recompensă în schimbul ajutorului pe care îl oferim, să fim empatici, toleranți și generoși în zâmbete, multe zâmbete.

 

AUTENTICITATE

Ce înseamnă să fii autentic și cum s-ar traduce autenticitatea în termeni simpli? Pentru noi, a fi autentic înseamnă să fii tu însuți, să conștientizezi că realitatea ta interioară îți oglindește identitatea, să fii sincer cu tine și cu ceilalți, adică, cu alte cuvinte, să ai curajul să îți exprimi sentimentele și gândurile în interacțiunea cu ceilalți, să spui lucrurilor pe nume și să acționezi cu sinceritate, bunăvoință și respect. Diversitatea este un concept cheie din ADN-ul companiei noastre și fiecare membru al echipei noastre decathloniene este mereu încurajat să fie… așa cum este, deoarece numai așa putem fi vitali, responsabili și generoși împreună, precum o super echipă unită în atingerea obiectivului comun: să facem sportul accesibil.