Decathlon – un job, o cariera, o chemare

19 Oct 2016 / By

3 intrebari la care sa raspunzi inainte sa vii la un interviu Decathlon

Bine ai venit pe platforma noastra!

Am creat-o special pentru tine! Asa ca daca-ti trec prin minte idei de imbunatatire, te rog scrie-ne. Locul acesta se vrea unul confortabil, in care sa te poti desfasura in voie. Vom posta lucruri care-ti vor fi de folos in dezvoltarea carierei si vom raspunde intrebarilor tale cu promptitudine. Ne bucuram sa te avem alaturi!

Ne propunem sa fim dintre aceia care provoaca ideile clasice, sistemele si modelele de gandire cu care ai fost obisnuit(a). Ne propunem sa te sustinem in dezvoltarea ta profesionala cu informatii de ultima ora. Ne propunem sa te tinem la curent cu ultimele cerinte pentru a te asigura ca esti intotdeauna la inaltime.

Acum, poate ai aterizat aici din greseala si cumva te gandesti sa aplici pentru un job in Decathlon. Ori poate te-am sunat si ai deja interviul programat. Ori poate esti doar hotarat(a) sa ni te alaturi si te intrebi ce sa faci mai departe. Deci, crezi ca poti sa lucrezi in Decathlon?

Oricum ar fi, asigura-te ca ai mai intai raspunsuri la urmatoarele 3 intrebari. Apoi, vino la interviu.

Pentru ce vrei sa faci parte din echipa Decathlon?

Nu, nu prea-folositul De ce?

Ne intereseaza cum vezi tu lumea. Ne intereseaza care sunt lipsurile pe care le vezi tu. Ne intereseaza ce fel de schimbari crezi ca se pot face atat la nivel global, cat si in oras, efectiv. Si, poate mai mult, vrem sa stim unde esti cu ele si cum te va ajuta Decathlon sa le pui in aplicare.

Din nou. Da, ai citit bine.

Azi dimineata, pe drum spre locul de unde-ti spun tie ca Decathlon e curios cine esti cu adevarat, am realizat ca nu doar noi – lucratorii – servim companiilor, ci si viceversa. Cred ca pe undeva sustineam cauza celor care depind de salariu pentru subzistenta. Dar am rationat mai profund, evident.

Daca inca mai crezi ca recruterii te intreaba unde te vezi peste 5 ani ca sa-si dea seama daca esti realist(a), te-nseli.

Te-ntreaba pentru a-ti intelege viziunea. Iar viziunea este perspectiva pe termen ceva mai lung (si nu perceptia de moment) pe care o avem asupra contextului nostru. Viziunea Decathlon se refera la oameni care inoveaza pentru fericirea altor oameni. Cum iti suna asta?

Decathlon este o chemare. Orice companie este o chemare. Pentru simplul fapt ca ai posibilitatea sa alegi. Iar tu, la orice varsta ai fi, esti un individ cu o foarte mare putere – aceea de a-ti imagina lumea si de a o modela in conformitate. Suntem constienti ca nu vom merge impreuna pana la final, dar te sustinem in a construi o viata mai buna acum. Sau, poate, cine stie?!

Unde esti acum si cum este Decathlon relevant aici?

ÃŽn alta ordine de idei, perspectiva Decathlon se refera si la responsabilitatea pe care o avem fata de mediul inconjurator. CEO-ul Decathlon, Michel Aballea, spunea ca:

imprumutam Pamantul de la copiii nostri pentru a putea proteja bucuriile aduse de sport asa cum le cunoastem noi.

Ce misiune mareata, nu?

Dar tu stii unde esti. Tu stii unde poti practica sporturi in orasul tau sau daca are sau nu nevoie de mai multe spatii verzi. Știi problemele orasului tau si cum a evoluat in timp. Ai lucruri care te deranjeaza si lucruri pe care le apreciezi din moment ce ai ramas. Ori, poate, sunt alte motive pentru care ai ramas.

Dar, arunca totusi o privire in jur si incearca sa intelegi putin mai mult de data asta. Realizeaza cum e Decathlon relevant aici. Și cum poti tu imbunatati asta?

Pentru a putea sa realizezi tot ce ti-ai imaginat la punctul 1, ai nevoie de un plan. Decathlon are un plan pentru a impinge limitele dezvoltarii sustenabile. La fel si tu. Oamenii din jur si profesorii, ii spun, pompos, cariera. Ei bine, de-asta esti tu aici. Ca sa-ti construiesti un plan pentru a putea sa faci lumea sa arate cum ti-ai imaginat initial. Parca te dai altfel jos din pat cand stii pentru ce, nu-i asa?

Cine esti?

Si-ajungi, in ultima instanta, cu putin timp inainte de interviu. Ai putine emotii. Sau putin mai multe. Pentru ca iti doresti ca totul sa mearga struna, ori ai asteptari de la noi. Stim. Si pe noi ne trec fiori de fiecare data cand poftim pe cineva inauntru.

Știai ca un intervievator isi face o parere despre tine in 10 secunde si-apoi petrece restul de 30 de minute din interviu cautand motive pentru care sa justifice sau sa infirme prima parere? Se numesc felii de interactiune – acele prime momente.

Tot ce ai de facut e sa fii autentic. Nu e nimeni perfect. Noi cu atat mai putin. Am invatat, insa, la fel ca tine – din greseli. Foarte multi oameni cred ca nu stiu cine sunt. Si asta-i blocheaza cumva intr-un mediu plin de lucruri nesemnificative si mediocritate. Dar, de fapt, noaptea, inainte sa punem capul pe perna, stim cu totii cine suntem, in ce ape ne scaldam si la ce visam.

Cand intri la interviu, e ca si cum ai intra la noi in casa. Te vom primi cu bratele deschise. Metaoric vorbind, nu te vom ruga sa te descalti, dar nici nu vom aprecia ca incaltarile sa-ti fie murdare.

Cred ca asta este una din diferentele esentiale pe care Decathlon le subliniaza – vrem, cu adevarat, sa te cunoastem si sa stim la ce visezi. Pentru ca Decathlon functioneaza, ca toate celelalte multinationale, de altfel, ca un mecanism de ceas. Cu multe piese mici cu roluri precise. Iar piesele astea, cumva, se recunosc intre ele.

Astfel, inainte de a te prezenta la interviu, raspunde-ti, pentru tine, la urmatoarele 3 intrebari:

  1. Pentru ce vrei sa faci parte din echipa Decathlon?
  2. Unde esti acum si cum e Decathlon relevant aici?
  3. Cine esti?

Te asteptam!

Privacy Preference Center

Necessary

Utilizam aceste cookie-uri pentru a stoca preferintele dumneavoastra in legatura cu stocarea de cookie-uri.

gdpr[allowed_cookies],gdpr[consent_types],gdpr[privacy_bar]

Analytics

Aceste cookie-uri permit functionarea Google Analytics.
Acest lucru ne permite sa generam statistici despre numarul de vizitatori, browserul utilizat, timpul dedicat cumparaturilor online si raspunsurile la elementele de marketing pe care le avem pe site. Aceste informatii ne permit sa monitorizam performantele site-ului si sa imbunatatim calitatea acestuia.

_ga,_gat,_gid

Disqus

Aceste cookie-uri sunt salvate de catre platforma disqus.com folosita pentru sectiunea de comentarii din blog.

__utma,__utmc,__utmz,disqus_unique

Publicitate - Google

Aceste module cookie sunt setate de Google. Aceste cookie-uri permit companiei Google sa-si profileze interesele vizitatorilor si sa se asigure ca publicitatea relevanta va ajunge pe site-uri terte. Aceste cookie-uri pot fi, de asemenea, folosite pentru a stoca preferintele utilizatorilor.

Detalii aici: www.google.com/policies/technologies/cookies/
https://www.google.com/policies/technologies/types/ si https://www.google.com/policies/technologies/types/

1P_JAR, APISID, CONSENT, DV, HSID, NID, SAPISID, SID, SIDCC, SSID

Google Adwords

Colecteaza informatii despre modul in care vizitatorii ajung pe site (e.g., din anunturi afisate pe Google Search) sau despre modul in care acestia utilizeaza site-ul.
Detalii aici: www.google.com/policies/technologies/types/

_ga, _gid

Directionare - Facebook

Aceste cookie-uri sunt setate de Facebook. Facebook foloseste module cookie pentru a colecta date despre interesele utilizatorilor. Facebook foloseste aceste date pentru a oferi publicitate orientata spre comportament.
Detalii aici: www.facebook.com/policies/cookies/

act, c_user, datr, fr, pl, presence, sb, wd, xs

Adunity

Acest cookie este utilizat pentru a informa, optimiza si oferi reclame anumitor site-uri, in functie de vizitele tale pe acest website;
Detalii aici: https://www.adunity.com/privacy-policy.html

__gfp_64b

Yahoo

Acest cookie este utilizat pentru a informa, optimiza si oferi reclame anumitor site-uri, in functie de vizitele utilizatorului pe acest website

ads.yahoo.com

Directionare - YouTube

Aceste module cookie sunt setate de YouTube. YouTube colecteaza date despre utilizatori, care sunt agregate cu date de profil de la alte servicii Google, pentru a afisa publicitatea vizata vizitatorilor web dintr-o gama larga de site-uri proprii si de pe alte site-uri web. Aceste module cookie pot stoca preferintele utilizatorilor si pot fi utilizate pentru a personaliza continutul publicitar.
Detalii aici: www.google.com/policies/privacy/

YSC, LOGIN_INFO, PREF, VISITOR, _ga

Google Analytics

Aceste module cookie permit colectarea de informatii despre modul in care vizitatorii utilizeaza acest site si pentru a detecta posibile probleme de navigare. Google Analytics stocheaza informatii despre paginile vizitate, durata de navigare pe site, modalitatea prin care a fost accesat site-ul precum si sectiunile accesate din cadrul paginilor. Nu sunt stocate informatii personale, prin urmare, aceste informatii nu pot fi folosite pentru identificarea utilizatorului.
Site-ul foloseste Google Analytics pentru a putea urmari daca site-ul întruneste cerintele utilizatorilor si pentru a prioritiza îmbunatatirea proceselor derulate. Google ofera mai multe informatii despre cookie-uri in pagina de politica a confidentialitatii si politica cookie-urilor. De asemenea, Google, pune la dispozitie un “add-on” ce ofera posibilitatea renuntarii la Google Analytics indiferent de paginile accesate.
Detalii aici: www.google.com/intl/ro/policies/privacy/

_utma, _utmx, _utmxx, _utmz, _ga