Decathlon continuă să angajeze!

25 Jun 2020 / By

În prezent, chiar dacă trăim într-o nouă normalitate impusă de pandemia COVID-19, Decathlon își dorește să facă, în continuare, sportul accesibil unui număr cât mai mare de persoane și continuă să recruteze pasionați de sport, care să ajute la îndeplinirea acestei misiuni. Așadar, dacă ești în căutarea unui loc de muncă în această perioadă, dar ai o serie de întrebări despre cum se desfășoară interviurile în cadrul companiei noastre și multe emoții în privința acestora, ne propunem ca în acest articol să îți răspundem la majoritatea întrebărilor pe care le ai și să îți oferim câteva recomandări, pentru a alunga emoțiile care nu sunt constructive și a ieși din interviuri cu zâmbetul pe buze.

Interviurile sunt o parte esențială a procesului de recrutare și obținerea locului de muncă mult dorit, dar cum se desfășoară în această perioadă?

Mai întâi de toate, este important să știi că procesul de recrutare în compania Decathlon cuprinde mai multe etape, în ordinea următoare, fiecare având scopul de a te aduce mai aproape de a lucra în echipa noastră sportivă:

– primul interviul telefonic;

– primul interviu față în față/online;

– al doilea interviu față în față/online;

– răspunsul din partea noastră (pozitiv/negativ) și propunerea unei oferte salariale personalizate. 

 

În contextul actual, în cazul candidaților care aplică pentru joburi compatibile cu o activitate de muncă de la domiciliu (de exemplu, specialist marketing, specialist web marketing, responsabil financiar, traducător etc.), echipa noastră de recrutare a ales înlocuirea interviurilor față în față cu interviurile online, cu ajutorul diferitelor platforme live (Skype, Zoom, Google Hangouts, etc.), pentru a lua contact cu cât mai puține persoane. Chiar dacă nu ești deloc obișnuit/ă cu acest tip de interviu, ai încredere în tine, încearcă să transmiți același entuziasm și profesionalism pe care le-ai arăta în cazul unui interviu față în față și ia în calcul recomandările noastre:

 

1. Asigură-te că ești disponibil/ă la ora stabilită pentru interviu și că nu există riscul să fii întrerupt/ă în timpul interviului

Exact ca în cazul unui interviu față în față, punctualitatea reprezintă un aspect important în construirea unei primei impresii pozitive în fața recrutorului. În plus, este important să te asiguri că nu vei fi deranjat de către membrii familiei sau de către un coleg curios de apartament, în timpul discuției.

 

2. Familiarizează-te cu platforma pe care o vei folosi pentru interviul video și testează în prealabil funcționalitățile acesteia

Având în vedere că toate interviurile video se desfășoară pe diverse platforme online, asigură-te că îți sunt cunoscute funcționalitățile platformei utilizate pentru interviu, înainte de începerea acestuia. De asemenea, nu uita să verifici setările audio, accesul la camera video și la ecran, precum și funcționarea camerei video și a microfonului, pentru a preveni orice problemă tehnică în timpul discuției.

 

3. Nu te panica dacă întâmpini probleme tehnice în timpul interviului

Dacă în timpul interviului video apar probleme tehnice neprevăzute, explică-i recrutorului care sunt problemele pe care le întâmpini. De exemplu, dacă observi că imaginea se blochează în mod repetat, anunță-l pe recrutor că dorești să oprești și repornești camera, iar dacă sunetul se întrerupe și nu înțelegi clar ce ți se spune, nu ezita să îl rogi să repete informațiile, deoarece este esențial să eviți apariția unor neînțelegeri (despre responsabilitățile aferente jobului pentru care ai aplicat, programul de lucru, alte condiții de muncă etc.) sau să oferi răspunsuri neadecvate la întrebări, din cauză că nu ai înțeles corect întrebarea. Nu te îngrijora că o astfel de intervenție l-ar deranja și i-ar influența negativ părerea despre tine, alte lucruri primează în a primi răspunsul mult așteptat după un interviu.

 

4. Informează-te despre compania Decathlon

Indiferent de modalitatea în care se desfășoară interviul, citește cât mai multe informații despre Decathlon, pentru a îți crea o imagine cât mai detaliată despre această companie și a identifica motivele pentru care te-ai încadra perfect în echipa Decathlon. Care este profilul companiei Decathlon? Ce comercializează? Pe ce valori pune accentul? Cum ar ajuta implicarea ta bunul mers al activității companiei? Deși ți se poate părea un lucru neimportant, faptul că vei putea schița un portret cât mai detaliat al companiei, că vei putea oferi răspunsuri la întrebările de mai sus sau că vei putea pune întrebări mai aplicate, nu va trece neobservat în fața recrutorului și acest lucru se va transforma, fără îndoială,  într-un avantaj pentru tine.

Pe de altă parte, în ceea ce privește locurile de muncă care presupun desfășurarea activității în magazin (ex: asistent vânzări, manager departament, etc.), se păstrează interviurile față în față, cu mențiunea că acestea se desfășoară conform reglementărilor privind prevenirea răspândirii virusului COVID-19. Așadar, în timpul interviului, atât recrutorul cât și candidatul au obligația să poarte măști de protecție, să îți igienizeze mâinile cu dezinfectantul disponibil în toate magazinele Decathlon și să păstreze o distanță de minimum 2 metri între ei. În acest sens, recrutorii privilegiază desfășurarea interviului fie în săli de ședințe cu o capacitate foarte mare, fie direct în magazin, pe departamentul sportiv unde candidatul ar dori să își înceapă activitatea profesională în Decathlon, o opțiune foarte utilă, care îi ajută pe candidați să descopere și să înțeleagă într-un mod concret care sunt responsabilitățile fișei postului pentru care au aplicat. Un altfel de interviu, dar totuși inedit, nu-i așa?

Indiferent de modalitatea în care se desfășoară interviul, ai încredere în tine, păstrează-ți zâmbetul pe buze, fii atent la micile detalii care contează și transformă-le în oportunități profesionale potrivite pentru tine.

Abia așteptăm să te cunoaștem!

Privacy Preference Center

Necessary

Utilizam aceste cookie-uri pentru a stoca preferintele dumneavoastra in legatura cu stocarea de cookie-uri.

gdpr[allowed_cookies],gdpr[consent_types],gdpr[privacy_bar]

Analytics

Aceste cookie-uri permit functionarea Google Analytics.
Acest lucru ne permite sa generam statistici despre numarul de vizitatori, browserul utilizat, timpul dedicat cumparaturilor online si raspunsurile la elementele de marketing pe care le avem pe site. Aceste informatii ne permit sa monitorizam performantele site-ului si sa imbunatatim calitatea acestuia.

_ga,_gat,_gid

Disqus

Aceste cookie-uri sunt salvate de catre platforma disqus.com folosita pentru sectiunea de comentarii din blog.

__utma,__utmc,__utmz,disqus_unique

Publicitate - Google

Aceste module cookie sunt setate de Google. Aceste cookie-uri permit companiei Google sa-si profileze interesele vizitatorilor si sa se asigure ca publicitatea relevanta va ajunge pe site-uri terte. Aceste cookie-uri pot fi, de asemenea, folosite pentru a stoca preferintele utilizatorilor.

Detalii aici: www.google.com/policies/technologies/cookies/
https://www.google.com/policies/technologies/types/ si https://www.google.com/policies/technologies/types/

1P_JAR, APISID, CONSENT, DV, HSID, NID, SAPISID, SID, SIDCC, SSID

Google Adwords

Colecteaza informatii despre modul in care vizitatorii ajung pe site (e.g., din anunturi afisate pe Google Search) sau despre modul in care acestia utilizeaza site-ul.
Detalii aici: www.google.com/policies/technologies/types/

_ga, _gid

Directionare - Facebook

Aceste cookie-uri sunt setate de Facebook. Facebook foloseste module cookie pentru a colecta date despre interesele utilizatorilor. Facebook foloseste aceste date pentru a oferi publicitate orientata spre comportament.
Detalii aici: www.facebook.com/policies/cookies/

act, c_user, datr, fr, pl, presence, sb, wd, xs

Adunity

Acest cookie este utilizat pentru a informa, optimiza si oferi reclame anumitor site-uri, in functie de vizitele tale pe acest website;
Detalii aici: https://www.adunity.com/privacy-policy.html

__gfp_64b

Yahoo

Acest cookie este utilizat pentru a informa, optimiza si oferi reclame anumitor site-uri, in functie de vizitele utilizatorului pe acest website

ads.yahoo.com

Directionare - YouTube

Aceste module cookie sunt setate de YouTube. YouTube colecteaza date despre utilizatori, care sunt agregate cu date de profil de la alte servicii Google, pentru a afisa publicitatea vizata vizitatorilor web dintr-o gama larga de site-uri proprii si de pe alte site-uri web. Aceste module cookie pot stoca preferintele utilizatorilor si pot fi utilizate pentru a personaliza continutul publicitar.
Detalii aici: www.google.com/policies/privacy/

YSC, LOGIN_INFO, PREF, VISITOR, _ga

Google Analytics

Aceste module cookie permit colectarea de informatii despre modul in care vizitatorii utilizeaza acest site si pentru a detecta posibile probleme de navigare. Google Analytics stocheaza informatii despre paginile vizitate, durata de navigare pe site, modalitatea prin care a fost accesat site-ul precum si sectiunile accesate din cadrul paginilor. Nu sunt stocate informatii personale, prin urmare, aceste informatii nu pot fi folosite pentru identificarea utilizatorului.
Site-ul foloseste Google Analytics pentru a putea urmari daca site-ul întruneste cerintele utilizatorilor si pentru a prioritiza îmbunatatirea proceselor derulate. Google ofera mai multe informatii despre cookie-uri in pagina de politica a confidentialitatii si politica cookie-urilor. De asemenea, Google, pune la dispozitie un “add-on” ce ofera posibilitatea renuntarii la Google Analytics indiferent de paginile accesate.
Detalii aici: www.google.com/intl/ro/policies/privacy/

_utma, _utmx, _utmxx, _utmz, _ga